esha fify story

study hard study smart !

ASSALAMUALAIKUM !
ape khabar semua ? dahh lame lah aku tak blogwalking..Rase rendu plak kt abang blog nih..cewwahh ! HAHA! bila on blog jee terkejot tgk blog dgn tak mandi nya dgn busuk nye..dgn tak make up nye..haishh..serabai btol blog aku ni td .. haha,tp nih blog dah lawa seap make up dah .. eh,lawa ke? thankyou..haha !
acctually,aku nihh bukan nye tanak berbelog lg..tp tahu2 lah this year 2012 saya SPM .. tak sangke kejap lg aku dah nak kena jalani peperangan .. pejam celik pejam celik pejam tak bukak2 hahaha cepatnye mase berlalu kan ^_^ .. tapi yg sedihnye disebabkan nak jalani peperangan tuh tak sangke plak aku dah tak dpt bazirkan mase lg..dah kena kongkong dgn umi papa .. boring gila bubye kalau tak dpt online satu hari tahu .. ni ape lg kalau tak berfesbuk berbelog smpai peperangan selesai .. tp aku paham lah , untuk masa depan aku jgak kan ^_^ supaye mase depan aku nih cerah sikit .. ehh,tak sikit laa , banyak banyaak .. HEHE !
kadang2 terasa boring yg amat terpakse aku curi2 online.."halamak ! kantoi plak !" HAHA !
Btw,aku harap aku dapat menjalani peperangan ini dgn mudah..harap2 dpt keputusan yg cemerlang .. amin ^_^ .. okey,sampai sini je eh keje aku nak taip menaip nihh..thanks a lot bcoz reading my story ..

YA ALLAH ! permudahkan lah untuk aku menjalani ujian SPM nanti..

No comments:

Post a Comment